Reklamační podmínky
Pokud se vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.
Poškození vzniklé přepravou zásilky
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné, nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce na emailu info@toptactical.cz (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Po této lhůtě nelze poškození dopravou reklamovat.
Reklamace v záruční době
Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil. Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Postup při reklamaci
Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady zboží spolu s kopií faktury či paragonu a záručního listu (pokud byl vystaven) na níže uvedenou adresu:
TOP TACTICAL s.r.o.
Polská 148, 541 01 Trutnov
Mobil: 606 812 312
Při zasílání zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
K reklamovanému zboží nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo paragonu a záruční list (pokud byl vydán)! A popište důkladně poškození zboží.
Při reklamaci zboží
- je třeba předkládat (zaslat) kompletní zboží
- suché, řádně vyčištěné a zbavené všech nečistot
Dokumenty ke stažení