Výměna / vrácení / reklamace

Výměna / vrácení zboží

Pokud Vám zakoupené zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžeme to vyřešit následujícími způsoby:

  • výměna za stejný typ zboží v jiné velikosti a/nebo barvě
  • výměna za jiné zboží
  • vrácení zboží (pouze v případě nákupu přes e-shop)

Návod na výměnu / vrácení zboží

  1. Zboží musí být v původním a čistém stavu (neprané, nenošené), v opačném případě nemůžeme výměně / vrácení zboží vyhovět.
  2. Vyplňte do 14 dnů od převzetí nevyhovujícího zboží tento formulář, kde určíte produkt na výměnu, nebo uvedete číslo bankovního účtu v případě vrácení zboží.
  3. Zboží zabalte a odešlete na adresu TOP TACTICAL s.r.o., Polská 148, 541 01 Trutnov, Tel: 606 812 312 a přiložte do balíčku vyplněný formulář, společně s prodejním dokladem.
  4. Až k nám dorazí zásilka s vráceným zbožím, vyřídíme výměnu a zašleme Vám novou zásilku se zbožím, které jste si vybrali. V případě vrácení zboží zašleme uhrazenou částku na Váš bankovní účet uvedený ve formuláři.
  5. Nevyhovující zboží zakoupené přes e-shop můžete vyměnit také přímo na prodejně TOP TACTICAL s.r.o., Polská 148, 541 01 Trutnov, má to však jedno omezení - vyměnit můžete pouze za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě, na prodejně Vám nemohou vrátit platbu ani její část.

Pokud nebudeme mít zboží na výměnu skladem, budeme Vás telefonicky informovat o termínu naskladnění.

Reklamace zboží

Pokud se vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

Poškození vzniklé přepravou zásilky

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné, nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce na emailu info@toptactical.cz (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Po této lhůtě nelze poškození dopravou reklamovat.

Reklamace v záruční době

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil. Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.

Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.

Postup při reklamaci

Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady zboží spolu s kopií faktury či paragonu a záručního listu (pokud byl vystaven) na níže uvedenou adresu:

TOP TACTICAL s.r.o.
Polská 148, 541 01 Trutnov
Mobil: 606 812 312

Zboží pečlivě zabalte, za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
K reklamovanému zboží nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo paragonu a záruční list (pokud byl vydán)! A popište důkladně poškození zboží.

Při reklamaci zboží

- je třeba předkládat (zaslat) kompletní zboží
- suché, řádně vyčištěné a zbavené všech nečistot

Dokumenty ke stažení

Reklamační list

Výměna / vrácení zboží

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies